To proces oceny i oceniania działań marketingowych, w którym przygląda się obecnym strategiom marketingowym i ich skuteczności oraz określa potencjalne obszary do poprawy lub rozwoju.

Nadrzędny cel Audytu

Celem audytu jest zidentyfikowanie mocnych i słabych stron obecnych działań marketingowych oraz zaproponowanie rozwiązań, które mogą pomóc w osiągnięciu lepszych rezultatów.

  • 1

    Określenie celów i oczekiwań:

    należy ustalić, czego oczekujemy od audytu i jakie są nasze główne cele marketingowe.

  • 2

    Przygotowanie do audytu:

    należy zgromadzić wszystkie niezbędne dane i informacje, takie jak raporty sprzedaży, dane demograficzne odbiorców, itp.

  • 3

    Dostępy:

    Potrzebujemy dostępów do kont reklamowych, czy to Facebook Ads, Google czy kampanie mailingowe lub SEO. Oczywiście podpowiemy jak to zrobić!

  • 4

    Analiza obecnych działań marketingowych:

    przeanalizujemy obecne strategie marketingowe i ocenić ich skuteczność.

  • 5

    Identyfikacja obszarów do poprawy:

    zidentyfikujemy obszary, w których obecne działania marketingowe mogą być ulepszone lub rozszerzone.

  • 6

    Zaproponowanie rozwiązań:

    zaproponujemy konkretne rozwiązania, które mogą pomóc w osiągnięciu lepszych rezultatów.

  • 7

    Wdrożenie zaleceń:

    pomożemy zaplanować i wdrożyć zaproponowane rozwiązania.

  • Ocena skuteczności:

    Możemy analizować i oceniać skuteczność wprowadzonych zmian, aby mieć pewność, że osiągają one oczekiwane rezultaty.

Chętnie odpowiemy na wszel kie pytania i udzielimy dodatkowych informacji.

Umów się na bezpłatną konsultację i dowiedz się więcej.